Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jan 2024 11:16:48 +0200

Tere!

Saku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/10141 
aadressile Harju maakond, Saku vald, Saku alevik, Tallinna mnt 1, Harju 
maakond, Saku vald, Saku alevik, Kannikese tänav// Tallinna mnt 1// Tamme 
tee, Harju maakond, Saku vald, Saku alevik, Kannikese tänav// Tallinna mnt 
1// 11// 1a// Vääna jõgi, Harju maakond, Saku vald, Saku alevik, Kannikese 
tänav, Harju maakond, Saku vald, Saku alevik, 11340 Tallinn-Saku-Laagri 
tee// Tallinna mnt 1, Harju maakond, Saku vald, Saku alevik, Tallinna mnt 
1// 11, Harju maakond, Saku vald, Saku alevik, 11340 Tallinn-Saku-Laagri 
tee// Tallinna mnt 1// 11 (Korterelamu äripindadega, Veetorustik, 
Sademeveetorustik, Tuletõrjehüdrant, Sidekanalisatsioon, Küttetorustik, 
Parkla, teed) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punktile 
1, § 70 lõikele 3 esitame ehitusloa eelnõu kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26864609>  (menetlus nr: 
376219), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (PIIA RAIDALU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister